Sunday, May 1, 2011

24:7 + Gula Gula = kpop malaysia = COPYCATS!!!

OHEMGEE!!!
>.<
this peeps are so like ruining the kpop image!
kpop is kpop!
they don't have to ruin it!


24:7?
they are no good in impersonating suju
don't they realise it?
=.="
want more pics?
check this out


ewww~
they don't look anything like kpop
>.<


o.O
they are tainting the kpop image
hukhuk..
:(



totally -___speechless___-


NOT-CUTE-AT-ALL-COST
:P


an embarassment to the malaysian muslims
don't you think so?
such image of such short skirts?
they are called GULA-GULA or something like that
WEKK~



fakers bhaii~

seriously,
we have our own identity right?
I know the malaysian artists want to gain popularity as much as those kpop stars
but,
being a true copycat is so not it
those images are not fit for you guys laa
now peeps will understand more why there are so many kpop die-hard-fans in malaysia

20 comments:

  1. Fasyahna ShuhaimiMay 1, 2011 at 11:19 AM

    Eeewww... I totally speechless looking at those pictures. By the way, the Gula-gula's members legs are fat. Ha ha ha. And, yea, all of them are not CUTE.

    ReplyDelete
  2. i agree~~ with all the statement ~~above~~ hahaha~~~

    ReplyDelete
  3. pe jadah xtau amek gmbr tetonggeng cenggitu...xsuwit okeh

    ReplyDelete
  4. erkk.. tak perlu mereka begitu. adoii nightmare~
    -widelia trilobata

    ReplyDelete
  5. hahha lawak r...cam tah pape pon ade dorg neh..

    ReplyDelete
  6. yg 24:7 tu tak leh tahan.. hahaha more to Gpop! gaypop! ayaaaa.... come on la malaysia... kpop is koreanpop.. KOREA! we are malaysian! supposely it should be MPop! dammet.. stupid! muka tu??? yaiii... body tu ??? omo! comeon!! its ridiculous!! dammet! i hate this.. im a kpop fan too.. and totally disagree to dis.. im proud being malaysian.but not this pls...its embarassing! seriously??

    ReplyDelete
  7. OMG!!! sgt @#@$#%@$#%@... perlu ke smp camni??

    ReplyDelete
  8. NOOOOOOOO!!!!
    pls say it is not what i think it is?
    i xminat k-pop. tp rasenye ni lg berganda teruk tahap gaban. apakes dedah2 dada laki2 tu semua??

    ReplyDelete
  9. haha..disgusting..dats all i can say..
    kena samak mate oii pas tgk gambar2 ni sume..@#&&*%%$!! geli geli geli..

    ReplyDelete
  10. ini bukan kpop. ini paddle pop. jual eskrem pown budak leh lari~

    ReplyDelete
  11. embarrassing! totally!!

    ReplyDelete
  12. poo juboo hk tange ite tuhh,,,hk tuhh aku beci skali,,,

    ReplyDelete
  13. Astaghfirullahalazim...kita sudah di akhir zaman...

    ReplyDelete
  14. bab musik n pakaian nk tiru! pesal xtru gla2 diorg pnye advanced tech..mmg narrow minded btoi..melayu islam lak 2

    ReplyDelete
  15. what the hell ! ape nk jd ngn korang ni .. memalukan rakyat malaysia di mata dunia je , geli de . cm jambu la ak tgok , yg pompuan bajet cun

    ReplyDelete
  16. what the heck !!! xbleh blah btol ak tgok laki2 2 tayang body .. geli kot , ak nasihatkn korang x payah bajet hot .. seyez xhot lngsng ,muka cm minx penampar je
    pompuan pulak , kaki korang 2 xmcm snsd un . so x payah nk menunjuk2 .. xcantik la

    ReplyDelete
  17. err ==' kpop boyband like to show their abs bcause they have nice body but look at that pics ~ urghh ! what a shame ~ gula-gula ? hmm , nice name but their looks ? out ! i have look their MV's , HAHAHA ! i think i watch raja lawak laa ~

    ReplyDelete